Klacht of compliment

Vertel het ons
Wij willen graag weten wat er mis gaat, zodat we ervoor kunnen zorgen dat het in de toekomst beter gaat. En als u iets hebt gewaardeerd dan horen we dat ook graag, zodat we het kunnen koesteren voor u en voor anderen.

Bespreek uw klacht eerst met de huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen wij het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Klachtenfunctionaris
Komt u er met ons niet uit, dan kunt u de klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Die zoekt samen met u naar een oplossing of kan bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Onze praktijk is aangesloten bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Via hun website www.skge.nl  kunt u een klachtenformulier invullen en indienen.

Geschilleninstantie huisartsenzorg
Komt u er met uw huisarts en met de bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit? Dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist), leden namens de patiënten en leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Voor meer informatie kunt u de folder van het SKGE vinden in de wachtkamer van de praktijk of kijk op de website www.skge.nl.

Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018, 5601 KA  EINDHOVEN
T: 088 022 91 00 (maandag t/m donderdag tussen 09.00 en 17.00 uur en vrijdag tussen 09.00 en 13.00 uur)

Klacht of compliment met ons delen?
Vul onderstaande formulier in. 

6 + 7 =